Intrebari frecvente

TEL: 021 4105555; 021 4105599     FAX: 021 4105566

5 pasi simpli prin care ITistii rezolva orice

Ce ai de facut:

1. Consulta un specialist relativ la problema sesizata prin telefon, email sau viziteaza-ne la sediu


2. Vino cu echipamentul la sediul nostru sau trimite-l prin curier.


3. Diagnosticheaza gratuit situatia aparuta.


4. Repara echipamentului tau cu cea mai buna echipa de service


5. Bucura-te de echipamentul tau care e in viata din nou

 

 

Cum gasesc o piesa de schimb / componenta?

Cum comand o piesa de schimb / componenta?

Care este statusului comenzii / cazului meu?

Politica de garantii

Ce fel de hard disk pentru laptop trebuie sa cumpar?

Cum sa impachetez si sa trimit laptop-ul?

Cum identific modelul si seria echipamentului?

Cum gasesc o piesa de schimb / componenta?

 

Un laptop poate avea mai multe modele de componente de acelasi fel (de exemplu, mai multe tipuri de placi de baza pentru acelasi model), care pot fi incompatibile intre ele. Pentru a identifica in mod corect piesa, ne este necesar modelul, tipul si seria echipamentului. Astfel suntem siguri ca ceea ce achizitionezi este piesa de care ai nevoie.

Daca nu esti sigur ce componenta este necesara pentru echipamentul tau, iti oferim si posibilitatea de a discuta cu unul dintre ITisti. Ne gasesti pe e-mail, la telefon sau direct la sediul nostru (pe loc sau cu programare).

Cum comand o piesa de schimb / componenta?

 

Ca partener de service pentru Fujitsu, NEC, Gigabyte si NetApp, precum si prin reteaua de parteneri, avem acces la o gama larga de piese de schimb. Intrucat produsele si producatorii pentru care oferim piese de schimb sunt diversi, piesa care iti trebuie poate sa nu fie in stocul nostru, ci trebuie comandata direct de la producator sau furnizor.

Care este statusului comenzii / cazului meu?

 

Statusul unei comenzi sau  al unui caz de service poate fi urmarit in timp real pe site-ul nostru. Cand deschizi un caz de service sau comanzi o piesa, vei primi un numar unic de identificare. Introducand acest numar in campul “Numar caz” din partea dreapta a site-ului nostru si apasand butonul “Submit”, poti afla starea comenzii sau cazului.

Politica de garantii:

 

Garantia oferita pentru reparatia la nivel de componenta este de 90 de zile .

 

Garantia pentru reparatia la nivel de componenta este oferita numai pentru nivelul care s-a remediat (de exemplu: s-a inlocuit chip-ul de sunet de pe placa logica si se garanteaza doar sunetul, nu toata placa) .

Garantia pentru piesele de schimb este diferita, in functie de producator si va fi comunicata in momentul ofertei .

Ce fel de hard disk pentru laptop trebuie sa cumpar?

 

Singurul mod de a indentifica 100% ce model de hard disk ai nevoie pentru laptopul tau este sa fie scos din echipament pentru a-i afla  interfata si dimensiunile. Pentru mai mult ajutor, vizitati acest link.

Pentru asistenta imediata in identificarea seriei si s modelului echipamentului tau, puteti contacta unul dintre ITisti prin chat, folosind meniul din dreapta, sau la telefon, apeland la numarul 021 410 55 99

Cum sa impachetez si sa trimit laptop-ul?

 

Ambalarea si marcarea corecta a cutiei cu care trimiti laptopul este foarte importanta. De aceea am preparat instructiuni speciale pe care le poti gasi aici.

Cum identific modelul si seria echipamentului?

 

Fiecare producator noteaza modelul si seria echipamentului intr-o locatie diferita. De cele mai multe ori aceasta informatie se afla pe o eticheta lipita pe spatele echipamentului, dar locatia poate fi diferita.

 

Selecteaza un producator din lista de mai jos pentru a vedea indicatiile:

5 avantaje majore ale

clientilor ITistii

 

DIAGNOSTICARE GRATUITA

USOR DE AJUNS

SUPER PROFESIONISTI

VII CAND POTI TU

SUPORT TELEFONIC

Numar caz:
x